مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-23اقتصادي

ارایه خدمات مهندسی قیمت واقعی پیدا کند


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ارایه خدمات مهندسی قیمت واقعی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"، حامد مظاهریان با اشاره به اینکه راز ماندگاری در تاریخ، هماهنگی عمل و نظر است بر حرفه ای گری و ارایه خدمات مهندسی مناسب در امر ساختمان تاکید کرد و گفت: با ارایه خدمات با کیفیت مهندسی ساختمان این انتظار را در جامعه مهندسی تامین کنیم که ارایه خدمات مهندسی قیمت واقعی پیدا کند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و در مراسم بزرگداشت مقام مهندس- مصادف با سالروز تولد دانشمند ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی – گفت: مهندسی راهی بس طولانی است.

سابقه مهندسی در ایران 5 هزار سال برآورد می شود که از اولین کوره های ریخته گری تا سازه های هخامنشی، کاخ هترا، کاخ سروستان، کاخ اردشیر، طاق کسرا، معماری مسجد تاریخانه و فهرج کرمان، معماری پر افتخار سلوقی و پس از آن تا میدان نقش جهان و در نهایت معماری امروز ما گستردگی دارد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره بر طی شدن راه طولانی 5 هزار ساله مهندسی در ایران بر مفتخر بودن به تمامی مسیر طی شده و آثار به جای مانده از مهندسان تاکید کرد و افزود: در حقیقت وقتی به مهندسی، به مهندسان ایران و به خود نگاه می کنیم به نظر می رسد که افق دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات مهندسی قیمت واقعی پیدا کند

ارایه خدمات مهندسی قیمت واقعی پیدا کند