مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-23اقتصادي

همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان بسیج مستضعفین


بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به اقشار نیازمند جامعه وحمایت از بسیجیان کشور با سازمان بسیج مستضعفین تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران"، این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری و به منظور ارائه خدمات بانکی به بسیجیان و نیازمندان واقعی جامعه، با امضای مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا نوشادی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی آغاز شد و انواع خدمات ویژه بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک به سازمان بسیج مستضعفین ارائه می شود.

مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم امضا و تبادل این تفاهم نامه گفت: تقویت تعاملات بانکی با سازمان بسیج مستضعفین نشانه ای از ارائه خدمات مطلوب این بانک به اقشار مختلف جامعه است و همکاران ما در شعب سراسر کشور، با افتخار برای اجرای مفاد این تفاهم نامه تلاش می کنند.

وی ضمن تاکید به پتانسیل و ظرفیت های بانک اظهارداشت: نیروی انسانی در این بانک ترکیبی جوان، پویا و متخصص دارد و برای ارتقای کیفیت خدمات و جایگاه بانک تمامی تلاش خود را به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان بسیج مستضعفین

همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان بسیج مستضعفین