مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:262017-02-23سياسي

عضو کمیسیون انرژی مجلس: موضوع گردوخاک و ریزگردها یک مسئله ملی است


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع گردوخاک و ریزگردها یک مسئله ملی است و دولت باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بهبهان، حبیب الله کشت زر عصر امروز در مراسم اجرای عملیات محور بهبهان، رامهرمز که با حضور مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دولت در بدترین شرایط مالی و محدودیت منابع مالی به سر می برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: 80 درصد از بودجه کشور متکی به نفت است و وضعیت کنونی طوری شده که بودجه کشور را با 30 درصد درآمد فروش نفت باید اداره کرد.

کشت زر خاطرنشان کرد: با توجه به فروش نفت، تکیه دولت بر مالیات است که متاسفانه با توجه به رکود در کشور این امر هم محقق نشده است.

وی گفت: با وجود کمبود بودجه و پراکندگی پروژه ها که با مسائل و مشکلاتی روبرو بوده است اولویت ما در پروژه های عمرانی و راه ها تعریف شده است.

وی در ادامه با اشاره به معضل بیکاری جوانان تصریح کرد: این معضل یک پدیده سراسری است و ما به خاطر این معضل شرمنده جوانان هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط موجود امیدی نیست که جوانان ما در ادارات و ارگان های دولتی استخدام و مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون انرژی مجلس: موضوع گردوخاک و ریزگردها یک مسئله ملی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس: موضوع گردوخاک و ریزگردها یک مسئله ملی است