مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:252017-02-23اجتماعي

آمادگی ستادمدیریت بحران مهاباد برای مقابله با حوادث احتمالی


اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد به منظورآمادگی برای مقابله حوادث پیش بینی نشده امروز درفرمانداری تشکیل جلسه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکزمهاباد، در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان،شجاعی معاون فرماندار مهاباد با اشاره به کاهش حوادث غیرمترقبه در سالجاری نسبت به سال گذشته گفت: سعی و تلاش ما در هر زمان ایجاد هماهنگی بین سازمانها و ادارات است تا در صورت وقوع هرحادثه و رخدادی درکمترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه دهیم.

شاوله مدیرآموزش وپرورش شهرستان مهاباد هم گفت: به منظور پیشگیری از حوادث پیش بینی نشده امسال تمامی مدارس شهری و روستایی مجهز به سیستم های گرمایشی استاندارد شده اند.

یگانه رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مهاباد نیز در این جلسه گفت: ذخیره سازی مواد سوختی برای مدارس،مساجد ،خانه های بهداشت و واحدهای تولیدی نیز از دیگر اقدامات مقابله با بحران است.

معروفی رییس اداره آب و فاضلاب روستایی هم از بازسازی مخزن ده هزار متر مکعبی و فیلترهای اصلی تصفیه خانه برای آبرسانی وجلوگیری ازقطعی آب درمواقع بحران خبرداد.

در این جلسه نمایندگان ادارات خدمات رسان آمادگی خود را برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در روزچهارشنبه آخر سال اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ستادمدیریت بحران مهاباد برای مقابله با حوادث احتمالی

آمادگی ستادمدیریت بحران مهاباد برای مقابله با حوادث احتمالی