مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:252017-02-23سياسي

عوامل انسانی عامل اصلی فعال شدن کانونهای گرد و غبار


عامل اصلی فعال شدن کانوهای گرد و غبار عوامل انسانی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز خوزستان غلامرضا شریعتی امروز در جلسه شورای اداری استان خوزستان گفت: در حال حاضر 130 هزار هکتار اطراف شهر و 50 هزار هکتار نیز در منطقه هورالعظیم جزء کانونهای فعال ریزگردها است که بحران های اخیر ریزگردها ناشی از این کانونها بوده است .

وی افزود: وی افزود:برای حل مشکل ریزگرد ها و قطعی برق در کوتاه مدت، حدود 600میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این مهم نیازمند برنامه ریزی کلان می باشد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این جلسه گفت: انشالله شاهد حل مشکلات ریزگردها در استان باشیم و وزیر جهاد کشاورزی مسئول ارایه گزارش در این خصوص معرفی شده اند و از دو هفته گذشته تاکنون با سفرهای خود به استان از همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی کمک می گیرند .

آیت الله موسوی جزایری افزود: استان با مشکل خشکسالی مواج شده است و میزان بارندگی در استان بسیار پایین آمده است و براساس بررسی ها مشخص شده است کاشت نهال و اجرای طرح استفاده از مالچ های گیاهی از مواردی می باشند که اگر اجرا شوند در مورد مقابله با ریزگردها موثر هستند .

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خوزستان را سد مقاوم در مقابل هجمه به ایران و اسلام و انقلاب اعلام کرد و گفت : ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل انسانی عامل اصلی فعال شدن کانونهای گرد و غبار

عوامل انسانی عامل اصلی فعال شدن کانونهای گرد و غبار