مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:202017-02-23سياسي

ایمنی سفرهای دریایی تکلیف قانونی است


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان: سازمان بنادر طبق مقررات ملی و کنوانسیون های بین المللی وظیفه نظارت بر رعایت و اجرای استانداردها در شناورها و فعالیت های دریایی را بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ اله مراد عفیفی پور در دومین نشست کمیته حمل و نقل دریایی ویژه ساماندهی سفرهای دریایی نوروز که در بندر شهید حقانی برگزار شد، گفت: تمامی دستگاه ها علاوه بر انجام تکالیف قانونی، باید در عمل به مسؤولیت های اجتماعی خود نیز همت کنند.

وی ارایه خدمات به مردم در بنادر مسافری را بخشی از مسولیت اجتماعی سازمان بنادر دانست و افزود: بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور از جمله بنادر تحت تملک سازمان بنادر است که در آن، روزانه به 16 هزار نفر مسافر به صورت میانگین خدمات ارایه می شود.

عفیفی پور بر لزوم خدمات رسانی به مردم در فضایی ایمن، صیانت از محیط زیست دریایی، رعایت ضوابط بهداشتی و درمانی و همچنین ایجاد محیط بصری زیبا در بنادر مسافری تأکید کرد و گفت: در بازه زمانی بیست روزه اجرای طرح نوروزی سال 95 ترابری حدود 5/5 میلیون نفر سفر در استان هرمزگان به عنوان پایتخت سفرهای دریایی کشور بدون هیچ گونه سانحه دریایی ثبت شد و پیش بینی می شود این رقم در نوروز 96 بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی سفرهای دریایی تکلیف قانونی است

ایمنی سفرهای دریایی تکلیف قانونی است