مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:112017-02-23سياسي

نماینده خوزستان: کشتزارهای خوزستان در خطر تبدیل شدن به بیابان قرار دارند


" رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: باید مواظب تبدیل شدن کشتزارها به صحرا و تبدیل مراتع خوزستان به کانون ریزگردها باشیم که دلیل اصلی این امر مشکل کمبود آب در این استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حجت الاسلام مجید ناصری نژاد پنجشنبه در شورای اداری خوزستان در سرسرای شهید هاشمی استانداری که با حضور رییس جمهوری و هیات همراه تشکیل شد بیان کرد: آنچه که در خوزستان وجود دارد این است که با معلول در حال جنگ هستیم.

وی با بیان اینکه باید تالاب های خوزستان را احیا کنیم و این کار هزینه زیادی نمی خواهد افزود: با توفات اخیر گرد و غبار در خوزستان،هزینه های زیادی به دولت تحمیل و نیروی زیادی به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد:مشکلات اخیر خوزستان به حدی بود که دل رهبر معظم انقلاب را به درد آورد؛ از رهبر معظم انقلاب تشکر می کنیم که همواره به یاد خوزستان هستند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کمترین هزیه می توان به داد استان خوزستان رسید افزود: اگر بحث آب را حل می کردیم به اینجا نمی رسیدیم.

وی گفت: مسائل و مشکلات را باید ریشه ای دید؛ خوزستان با مشکلات زیادی از جمله فقر و مهاجرت و مشکلات اقتصادی و بیکاری روبه رو است که امید است این سفر مشکلات را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خوزستان: کشتزارهای خوزستان در خطر تبدیل شدن به بیابان قرار دارند

نماینده خوزستان: کشتزارهای خوزستان در خطر تبدیل شدن به بیابان قرار دارند