مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 17:252017-02-23اقتصادي

نمایشگاه فن بازار + فیلم


نخستین فن بازار صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ایران با هدف ایجاد شبکه ارتباطی، تعامل و معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان با صنایع بزرگ کشور در منطقه ویژه پارس به کارخود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز بوشهر رییس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت بیش از 50 شرکت دانش بنیان کشور توان پژوهش و فناوری، دانش فنی و دستاوردهای خود را در عرصه صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه عرضه کردند.

خشایار پورمحمد شاهینی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط شرکت های فناور با صنعت، ارائه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه پژوهش و فناوری و ارتباط مدیران صنایع با شرکت های پژوهش و فناور محور، بیان کرد.

وی گفت در این نمایشگاه بیش از صد دستاورد فناورانه توسط شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها، پارک های علمی و فناوری، مراکز رشد و موسسه های تحقیقاتی برای تجاری سازی ارائه شد.

پورمحمد شاهینی میزان قراردادها و همکاری های منعقد شده بین مجریان طرح های فناورانه و دستگاه های سرمایه گذار را بیش از 20 عنوان برشمرد و افزود حمایت و مشارکت در برگزاری چنین نمایشگاه هایی افزون بر ارتقاء سطح دانش و عرضه دستاوردهای علمی و پژوهشی، می‎‏تواند به برقراری پیوند میان حلقه های مختلف زنجیره ارزش بالادستی صنعت نفت کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فن بازار + فیلم

نمایشگاه فن بازار + فیلم