مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 17:062017-02-23بين الملل

احتمال خروج هزاران پزشک اروپایی از انگلیس به دلیل نگرانی از برگزیت


" بررسی صورت گرفته از سوی انجمن پزشکی انگلیس که روز پنجشنبه نتایج آن منتشر شد، نشانگر آن است که هزاران تن از پزشکانی که در کشورهای اروپایی تحصیل کرده اند به دلیل نگرانی از آثار منفی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، به فکر خروج از این کشور افتاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، براساس نظرسنجی صورت گرفته توسط انجمن پزشکی انگلیس، شمار قابل توجهی از پزشکانی که در کشورهای اروپایی تحصیل کرده اند و هم اینک در انگلیس مشغول کار هستند گفته اند که به دلیل اینکه احساس می کنند پس از همه پرسی برگزیت کمتر به آنها احترام گذاشته می شود، ممکن است این کشور را ترک کنند.

براساس نتایج نظرسنجی یاد شده، از هر چهار پزشکی که مدرک خود را از کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا گرفته اند، دو نفرشان گفته اند که مساله خروج از انگلیس را مدنظر قرار داده اند.

نتایج نظرسنجی یاد شده، نشان می دهد 42 درصد از پزشکان منطقه اقتصادی اروپا که در انگلیس کار می کنند به ترک این کشور می اندیشند، 23 درصد از آنها هم در تردید به سر می برند.

براساس نتایج این نظرسنجی، تنها 26 درصد از این پزشکان گفته اند که قصد خروج از انگلیس ندارند.

یک هزار و 193 پزشک از منطقه اقتصادی اروپا که در انگلیس مشغول به کار هستند در این نظرسنجی که انجمن پزشکی انگلیس آن را انجام داده است، شرکت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خروج هزاران پزشک اروپایی از انگلیس به دلیل نگرانی از برگزیت

احتمال خروج هزاران پزشک اروپایی از انگلیس به دلیل نگرانی از برگزیت