مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 15:402017-02-23اجتماعي

11 استان در انتظار باران و رگبار


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت جنوب غرب کشور خبر داد و بارش باران، رگبار و رعد و برق را برای 11 استان پیش بینی کرد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدیدی که امروز پنجشنبه از جنوب غرب کشور وارد شده است، گفت: با توجه به ورود این سامانه، بارش باران و رگبار و رعد و برق در استان های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، هرمزگان، شرق و جنوب لرستان، نیمه جنوبی استان اصفهان و به طور خفیف تر برای برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی رخ می دهد.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه در مناطق کوهستانی شرق لرستان، جنوب غربی اصفهان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس یعنی اشترانکوه، کوهرنگ، زردکوه، دنا، بختیاری و همچنین ارتفاعات کرمان و یزد بارش برف خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز جمعه فعالیت این سامانه تضعیف می شود و تنها بارش های پراکنده در استان های فارس، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان رخ می دهد.

وظیفه همچنین برای روز شنبه، افزایش ابر و وزش باد در جنوب و جنوب شرق کشور و افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 استان در انتظار باران و رگبار

11 استان در انتظار باران و رگبار