مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 15:152017-02-23اجتماعي

«آواز آب ها»؛ روایت گر برکات حرکت به سوی دانش


بی سوادی به عنوان یکی از مهم ترین معضلات زندگی اجتماعی مشقات فراوانی را برخود فرد نیز تحمیل می کند و آثار ناخوشایندی مانند محدودیت اشتغال، کاهش سطح درآمد و متعاقب آن کیفیت نازل زندگی خانوادگی را در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، تله فیلم آواز آب ها روایت گر کوشش خستگی ناپذیر آموزگار جوانی است که به علت روحیه ویژه و باورهای اعتقادی و پشتکاری که دارد، درصدد است که با وجود سختی های فراوان ضمن تشکیل کلاس سوادآموزی به یازده نفر از اهالی روستایی دور افتاده و صعب العبور آموزش دهد.

اما به علت بافت سنتی و جو حاکم روستا، در این مسیر با مقاومت های زیادی روبه رو می شود و تغییر نگاه اهالی به مقوله سواد و علم آموزی طبق پیش بینی او محقق نمی شود.

آموزگار جوان به ریشه یابی این مشکل می پردازد و متوجه می شود که یکی از عوامل اصلی آن رییس شورای روستا است که خود فردی بی سواد است و باجوسازی علیه این کلاس های سوادآموزی تلاش دارد با ممانعت از باسواد شدن اهالی، موقعیت خود را حفظ کند، در حالی که آموزگار جوان از ادامه راه ناامید و تصمیم به ترک روستا دارد، اتفاقی رخ می دهد که شرایط به نفع او تغییر پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آواز آب ها»؛ روایت گر برکات حرکت به سوی دانش

«آواز آب ها»؛ روایت گر برکات حرکت به سوی دانش