مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:552017-02-23حوادث

هیچ قانون محکمی برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر وجود ندارد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جلسه شورا هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مسأله خرده فروشان مواد مخدر مسأله اصلی ما می باشد که متأسفانه در این زمینه هیچ گونه قانون محکمی برای برخورد با این افراد در سطح کشور وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در ادامه این جلسه در گزارش آماری خود به کشف بیش از 200 تن مواد مخدر در سال جاری در استان اشاره داشت و افزود: بیشترین آمار ورود مواد به استان از مرز سروان بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: امسال بیش از 112 تن مواد مخدر توسط مأموران انتظامی و51 تن مواد توسط مرز بانی در4890 عملیات کوچک و بزرگ که در 141 مورد از این عملیات ها به درگیری انجامیده درحوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

رحیمی در ادامه گفت: 16نفر از این قاچاقچیان در این عملیات ها به هلاکت رسیده و6 نفر هم زخمی شده اند.

وی اظهار کرد: در این عملیات ها 679 دستگاه خودرو از این قاچاقچیان ضبط شده و 106 باند مطرح در حوزه مواد مخدر توسط مأموران انتظامی منهدم شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی استان امسال نزدیک به 1235 معتاد کارتن خواب را دستگیر کرده و به مراجع مربوطه تحویل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قانون محکمی برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر وجود ندارد

هیچ قانون محکمی برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر وجود ندارد