مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:502017-02-23اقتصادي

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به راه آهن اردبیل داشته باشد


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به راه آهن اردبیل داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فیضی در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: اردبیل نگاه مهربانانه می طلبد، چون قابلیت های ویژه ای دارد که تا به امروز از آن ها غافل شده اند.

وی با بیان این که استان اردبیل مورد تبعیض واقع شده است و این مهم موجبات ناراحتی مردم استان را فراهم آورده است، افزود: مسیر ریلی اردبیل - میانه و اتصال آن به پارس آباد صرفاً مشکل تامین اعتبار دارد.

فیضی با بیان این که 91 میلیارد تومان برای سال آتی در خصوص راه آهن اردبیل - میانه اختصاص یافته است، افزود: با مقایسه با این میزان استان های هم جوار شاهد تبعیض بسیار فراوانی هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به راه آهن اردبیل داشته باشد.

ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از نظر محوریت اقتصادی، اتصال راه آهن اردبیل - میانه از راه گرمی و مشگین شهر به پارس آباد برای استان و کشور بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: اگر این خط ریلی از بندرانزلی یا آستارا به جمهوری آذربایجان وصل شود، از لحاظ تملک زمین شاهد هزینه بسیار زیادی خواهیم بود، به همین جهت اتصال از استان اردبیل به صرفه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به راه آهن اردبیل داشته باشد

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به راه آهن اردبیل داشته باشد