مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:452017-02-23فناوري

توسعه ارتباطات روستایی باید هم تراز با توسعه شهری پیش برود


توسعه زیر ساخت و سرویس دهی ارتباطی در روستاها باید هم تراز با توسعه زیرساخت شهری پیش برود.

- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه زیر ساخت و سرویس دهی ارتباطی در روستاها باید هم تراز با توسعه زیرساخت شهری پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اوسط هاشمی در نشست با مدیران ارتباطات و زیرساخت مخابرات استان سیستان و بلوچستان که در دفتر استاندار برگزار شد، افزود: میل مردم به امکانات ارتباطی در جامعه افزایش یافته به طوری که صله ارحام از طریق وسایل ارتباطی انجام می شود.

وی اضافه کرد: لازم هست که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای گسترش این نوع تکنولوژی فرهنگسازی کند تا زمینه ساز آسیب و ایجاد گسست در محافل خانوادگی نشود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به این که سواد مجازی در جامعه به یک ضرورت مبدل شده است، خاطرنشان کرد: تنوع در سوادآموزی در جامعه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که هر جا دانش وجود دارد تقاضاهای ارتباطی نیز مطرح است، ادامه داد: اگر این تقاضاها محقق نشود جابجایی جمعیت روستایی به شهر را به دنبال خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان گفت: سیستان و بلوچستان فضای متفاوتی نسبت به سایر استان ها دارد به طوری که گستردگی کار زیرساختی به اندازه 5 الی 6 استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباطات روستایی باید هم تراز با توسعه شهری پیش برود

توسعه ارتباطات روستایی باید هم تراز با توسعه شهری پیش برود