مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:402017-02-23سياسي

همایش وحدت وتمدن نوین اسلامی


در همایش وحدت وتمدن نوین اسلامی در قم بر وحدت همه مذاهب اسلامی تاکید شد - در قم بر وحدت همه مذاهب اسلامی تاکید شد نخستین همایش وحدت وتمدن نوین اسلامی بارویکرد نهادینه کردن فرهنگ تقریبی صبح امروز با پیام آیت الله نوری همدانی در مجتمع آموزش عالی امام خمینی قم برگزار شد.

حجت الاسلام نبویان معاون امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ورییس این همایش در گفتگو با خبرنگار، با اشاره به تاکید بر تقریب در آیات و روایات ،تقریب را پیش نیاز تشکیل تمدن اسلامی دانست و گفت: با توجه به تشکیل گروهک های تکفیری در سالهای اخیر مانند داعش وغیره ضرورت برگزاری چنین همایش هایی بیش از پیش احساس میشود.

آیت الله نوری همدانی در پیام خویش وظیفه ی علما ی اسلام ناب و رونمایی از چهره نفاق سنگین توصیف کرده اند که تنها با تقریب مذاهب تحقق چنین اهدافی ممکن خواهد بود.

آیت الله نوری همدانی در این پیام تقریب را از امور واجب دانسته ودر عین حال خاطرنشان کرده اند: بی تردید بی احترامی به بزرگان سایر مذاهب ،جایز نیست چرا که استکبار درصدد رسیدن به مقاصد خود با اختلاف افکنی بین شیعه وسنی است.

ایشان تصریح کرده اند:استکبار با ایجاد حساسیت قومی و منطقه ای می خواهد آتش تفرقه را شعله ور کند تا حاشیه امنی برای صهیونیست ها درست کند وبه همین جهت وظیفه علمای اهل تسنن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش وحدت وتمدن نوین اسلامی

همایش وحدت وتمدن نوین اسلامی