مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:402017-02-23سياسي

تصویب نهایی بندر خشک «اصلاندوز» عیدی هیئت دولت به استان اردبیل باشد


فرآیند اداری ایجاد بندر خشک در اصلاندوز به سرعت در داخل کشور در حال انجام است که به زودی در هیئت دولت مطرح خواهد شد که امید می رود تصویب این بندر برای استان عیدی دولت به استان اردبیل و منطقه مغان باشد.

- تصویب نهایی بندر خشک اصلاندوز عیدی هیئت دولت به استان اردبیل باشد استاندار اردبیل گفت: فرآیند اداری ایجاد بندر خشک در اصلاندوز به سرعت در داخل کشور در حال انجام است که به زودی در هیئت دولت مطرح خواهد شد که امید می رود تصویب این بندر برای استان عیدی دولت به استان اردبیل و منطقه مغان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان این که بعد از انتصاب دکتر واعظی به سمت رییس کمیسیون مشترک ایران و جمهوری آذربایجان، وضعیت ارتباطی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دو کشور توسعه فراوانی پیدا کرده است، گفت: طی دو هفته آتی نیز هشتمین دیدار روسای جمهوری دو کشور انجام خواهد شد.

وی با بیان این که این گسترش و تعمیق روابط بین دو کشور برای استان اردبیل نیز نتایج خوبی داشته است، افزود: تسهیل در صدور ویزا میان دو کشور و ایجاد بندر خشک در اصلاندوز و لحاظ شدن آن در پروتکل سفر اخیر وزیر ارتباطات به این کشور از جمله این دستاوردها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب نهایی بندر خشک «اصلاندوز» عیدی هیئت دولت به استان اردبیل باشد

تصویب نهایی بندر خشک «اصلاندوز» عیدی هیئت دولت به استان اردبیل باشد