مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:402017-02-23حوادث

رشد 550 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در گیلانغرب


فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه 100 درصد کلاهبرداری های صورت گرفته در بهمن ماه امسال کشف شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه، سرهنگ "محسن ویسی" با اعلام این خبر عنوان کرد: پیشگیری از جرایم و به ویژه قاچاق کالا و سرقت یکی از اولویت هایی مهم انتظامی شهرستان گیلانغرب به شمار می رود.

وی افزود: در بهمن ماه سال جاری با تلاش عوامل انتظامی شهرستان و اجرای طرح های مختلف در سطح شهر و روستاها، میزان وقوع سرقت 70 درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 100 درصد کلاهبرداری های صورت گرفته در سطح شهرستان کشف شده است، تصریح کرد: طی مدت مذکور کشفیات سوخت قاچاق نیز به میزان 550 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

سرهنگ ویسی نقش مردم در پیشگیری از وقوع جرایم بسیار اثرگذار دانست و اظهار کرد: اقدامات پلیسی بدون همراهی مردم و مشارکت آنان در برنامه های آموزشی و با محوریت پیشگیری، کافی نیست و انتظارات مردم را برآورده نمی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه 100 درصد کلاهبرداری های صورت گرفته در بهمن ماه امسال کشف شده است، تصریح کرد: در این مدت کشفیات سوخت قاچاق نیز به میزان 550 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 550 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در گیلانغرب

رشد 550 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در گیلانغرب