مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:402017-02-23سياسي

سومین هم اندیشی دو سالانه مطالعات و پیشرفت نصف جهان


سومین هم اندیشی دو سالانه مطالعات و پیشرفت نصف جهان به منظور بررسی مسائل زیست محیطی از جمله ریزگرد ها، آلودگی هوا و بحران آب استان اصفهان در لانه جاسوسی برگزار شد.

- به منظور بررسی مسائل زیست محیطی از جمله ریزگرد ها، آلودگی هوا و بحران آب استان اصفهان در لانه جاسوسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ سومین هم اندیشی دو سالانه مطالعات و پیشرفت نصف جهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سردار سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، استاندار اصفهان، علما و جمعی از نمایندگان و نخبگان این استان در لانه جاسوسی برگزار شد.

رسول زرگرپور استاندار استان اصفهان در این هم اندیشی گفت: بنیاد نهاد مطالعاتی پژوهشی از نخبگان و کارکنان با تجربه تشکیل شده که اتاق فکری برای مدیریت مشکلات و معضلات موجود در استان است و در این نهاد مسائل زیست محیطی چون ریزگردها، آلودگی هوا، بحران آب نیز بررسی می شود.

حمید فولادگر نماینده مردم اصفهان در این هم اندیشی بحران آب، آلودگی هوا، خروج سرمایه ها و منابع بانکی از استان اصفهان را از مشکلات این استان برشمرد و گفت: خشک شدن زاینده رود و کاهش منابع زیر زمینی در نتیجه آن فرسایش خاک، باعث می شود تا بناهای تاریخی در دراز مدت فرو ریزد، از این رو گردشگری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین هم اندیشی دو سالانه مطالعات و پیشرفت نصف جهان

سومین هم اندیشی دو سالانه مطالعات و پیشرفت نصف جهان