مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:402017-02-23اقتصادي

باید بازارهای منطقه را از آن خود کنیم/لزوم تقویت پارک های تخصصی


رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس گفت: باید بازار کشورهای همسایه در خلیج فارس و آسیای میانه به عنوان مهمترین بازار فروش محصولات دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شود.

- سیدمحمودرضا آقامیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز اربیل عراق، افغانستان، امارات، ترکیه و کشورهای آسیای میانه به محصولات دانش بنیان ایران به نظر می رسد بهترین مقصد صادرات محصولات دانش بنیان فعالان این حوزه همین کشورها هستند.

وی اظهار کرد: شرکت پارک زیست فناوری خلیج فارس در منطقه آزاد قشم برای راه اندازی فعالیت های دانش بنیان در رشته IT با بهره از نیروهای دیپلم در روستاهای جزیره قشم برنامه ریزی کرده است.

آقامیری با اعلام اینکه مرز آبی دو هزار و 200 کیلومتری کشورمان فرصت مناسبی برای هدایت شرکت های دانش بنیان برای کسب درآمد از محصولات دانش بنیان دریایی است، افزود: جزیره قشم با داشتن ظرفیت های منحصر به فرد در بخش دریایی شرایط بسیار ارزشمندی برای سرمایه گذاری فعالان دانش بنیان در بخش دریایی فراهم آورده است.

وی تاکید کرد: حرکت به سمت پارک های تخصصی مهمترین نیاز فعالیت پارک های علم و فناوری محسوب می شود و مرکز پارک زیست فناوری قشم نیز براساس این سیاست با محوریت فعالیت های دانش بنیان حوزه دریایی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بازارهای منطقه را از آن خود کنیم/لزوم تقویت پارک های تخصصی

باید بازارهای منطقه را از آن خود کنیم/لزوم تقویت پارک های تخصصی