مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:352017-02-23بين الملل

کمیسیون اروپا به دنبال جمع آوری نظرات کشورهای عضو درباره حاکمیت قانون در لهستان


این نهاد در تلاش است تا برای انجام اقدامات بیشتر علیه لهستان به دلیل عدم پایبندی دولت این کشور به حاکمیت قانون، - مقامات کمیسیون اروپا می گویند: این نهاد در تلاش است تا برای انجام اقدامات بیشتر علیه لهستان به دلیل عدم پایبندی دولت این کشور به حاکمیت قانون، مسئله ورشو را با کشورهای عضو اتحادیه اروپا مطرح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این بازوی اجرایی اتحادیه اروپا دولت ناسیونالیست ورشو را به تضعیف تعادل و ارزش های دموکراتیک به ویژه با ایجاد تغییرات در دادگاه قانون اساسی این کشور متهم می کند.

این در حالیست که حزب حاکم قانون و عدالت لهستان از پیروی توصیه های اتحادیه اروپا سر باز زده و می گوید این کمیسیون در تذکر دادن به دولتی که به صورت دموکراتیک روی کار آمده و اکثریت پارلمان را در دست دارد فراتر از اختیاراتش قدم بر داشته است.

در این میان فرانس تیمرمانس، معاون رییس کمیسیون اروپا به همکاران خود درباره این موضوع اطلاع داده است که کمیسیون اروپا در تلاش است پرونده لهستان را برای تصمیم گیری درباره اتخاذ تصمیم های جدید علیه ورشو به سایر کشورهای اتحادیه اروپا ارائه دهد.

به گفته یکی از مقامات ارشد کمیسیون اروپا هدف از این پیشنهاد جمع آوری نظرات دولت های اتحادیه اروپا و حمایت احتمالی آنها برای انجام اقدامات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اروپا به دنبال جمع آوری نظرات کشورهای عضو درباره حاکمیت قانون در لهستان

کمیسیون اروپا به دنبال جمع آوری نظرات کشورهای عضو درباره حاکمیت قانون در لهستان