مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:252017-02-23سياسي

برگزاری یادواره 39 شهید سازمان اطلاعات سپاه


نخستین یادواره 39 شهید سازمان اطلاعات سپاه در استان بوشهر با حضور مسئولان و مردم در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز بوشهر فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و دبیر این یادواره در این مراسم گفت برگزاری چنین یادواره ای با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شناخت بهتر جامعه نسبت به آنان است.

سردار فتح الله جمیری افزود یادواره های شهدا در حال تخصصی تر شدن است و بخشی مهم از این تخصصی تر شدن در حوزه های یادواره های شهدای آماد و پشتیبانی، مخابرات و اطلاعات است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه هم با اشاره به اینکه ما امروز به یاد مردانی در این مراسم جمع شده ایم که جان خود را تقدیم انقلاب و امنیت و آرامش ما کردند گفت شهدا مردانه با دشمن جنگیدند تا مردم این مرز و بوم در مقابل مستکبرین کمر خم نکنند.

سردار حسین نجات افزود نیروهای اطلاعات سپاه از پیچیده ترین و ورزیده ترین نیروهای اطلاعاتی هستند وی گفت امروز نیروهای اطلاعات سپاه هستند که با مفسدان اقتصادی برخورد می کنند و اطلاعات سپاه توانسته سه شبکه بزرگ بدهکاران اقتصادی را شناسایی و دستگیر کند.

نجات با بیان اینکه در منطقه امن ترین کشور ما هستیم در حالی که بیشترین تهدیدات علیه کشور ماست افزود اگر امنیت خوبی داریم برای این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 39 شهید سازمان اطلاعات سپاه

برگزاری یادواره 39 شهید سازمان اطلاعات سپاه