مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:212017-02-23ورزشي

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان: مهم ترین هدف ما، شکست خیبر خرم آباد است


سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان درباره بازی مقابل خیبر خرم آباد، گفت: تمام تلاش خود را برای شکست حریف انجام خواهیم داد تا جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم و به دنبال قهرمانی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، سمیه شهبازی، درباره بازی های باقی مانده تا پایان فصل گفت: با توجه به بازی های باقیمانده تا پایان فصل اگر با بم مساوی کنیم هم برای قهرمانی مان کافی است.

در حال حاضر جدی ترین رقیب ما تیم شهرداری بم است که با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد و ما ابتدا به مصاف خیبر خرم آباد رفته و پس از شکست این تیم میزبان شهرداری بم در اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت و از آنجایی که ما در نیم فصل اول هیچ باختی نداشتیم تمام تیم ها در مقابل ما با انگیزه ای دوچندان بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان تاکید کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی لیگ فوتبال نزدیک شده و بالطبع به هدفمان که قهرمانی این رقابت هاست نزدیک می شویم، قطعاً برای پیروزی در تمام بازی های باقیمانده به میدان قدم می گذاریم.

وی در خصوص مصاف با تیم خیبر خرم آباد افزود: به دلیل داشتن چند بازیکن محروم و مصدوم، با تغییر بازیکنان و ترکیب داخل زمین به مصاف این تیم می رویم و مطمئن هستم که بازیکنان جایگزین به بهترین نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان: مهم ترین هدف ما، شکست خیبر خرم آباد است

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان: مهم ترین هدف ما، شکست خیبر خرم آباد است