مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:102017-02-23حوادث

نوجوان 17 ساله عامل توزیع چک پول تقلبی در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک نوجوان 17 ساله و عامل توزیع 13 فقره چک پول تقلبی 500 هزار ریالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه،سرهنگ "رضا شیرزادی" در نشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه نوجوانی اقدام به پرداخت چک پول جعلی به متصدی یکی از شعب بانک های دولتی شهرستان کرمانشاه کرده است، مراتب به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا اکیپی از ماموران کلانتری 20 حافظیه وارد عمل شدند و با کنترل دوربین های مداربسته، عامل توزیع چک پول های تقلبی را که نوجوانی حدودا ً 17 ساله بود، شناسایی و در حوالی بانک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم تعداد 13 فقره چک پول تقلبی 500 هزار ریالی کشف شده است، گفت: این نوجوان 17 ساله جهت سیر مراحل قانونی به مراحع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شیرزادی خاطرنشان کرد: احتمال می رود افراد بیشتری پشت پرده این موضوع باشند و این نوجوان قربانی نیات سودجویانه آنها شده باشد، لذا کار اطلاعاتی و تلاش های پلیس این شهرستان در خصوص دستگیری سایر افراد احتمالی مرتبط با این پرونده با تمام توان در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 17 ساله عامل توزیع چک پول تقلبی در کرمانشاه

نوجوان 17 ساله عامل توزیع چک پول تقلبی در کرمانشاه