مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:002017-02-23اجتماعي

فرم جدید هدایت تحصیلی، جنبه توصیه ای دارد


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه فرم جدید هدایت تحصیلی، بیشتر جنبه توصیه ای دارد، گفت: سیاست آموزش و پرورش در انتخاب رشته، - پاسخگویی حداکثری به انتخاب دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز علی زرافشان در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان های سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است، اظهار کرد: در فرم جدید هدایت تحصیلی 100 امتیاز و مبتنی بر دوازده اولویت می باشد.

وی با اشاره به توصیه ای بودن هدایت تحصیلی، افزود: ملاک امسال در هدایت تحصیلی، حداکثر پاسخگویی براساس نمرات باشد ولی شرایط باید به گونه ای مدیریت شود تا انتخاب توسط خود دانش آموز انجام شود.

زرافشان ادامه داد: سیاست امسال استفاده کامل از ظرفیت همه مدارس در رشته ها و حداکثر پاسخگویی به نیاز دانش آموزان است، به همین دلیل ضرورت دارد تا براساس نیاز های دانش آموزان در رشته های مختلف، به تامین نیروی انسانی،فضا و تجهیزات اقدام کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: باید شرایطی را در استان ها فراهم کنیم تا دانش آموزان در انتخاب رشته آرامش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرم جدید هدایت تحصیلی، جنبه توصیه ای دارد

فرم جدید هدایت تحصیلی، جنبه توصیه ای دارد