مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:002017-02-23بين الملل

سفیران و دیپلمات های 12 کشور خارجی از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند


دیدار با استاندار قزوین و بازدید از شرکت محصولات بهداشتی فیروز در شهر صنعتی البرز از برنامه های سفر یک روزه سفرا و دیپلمات های خارجی به استان قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفیران کشورهای بلاروس، کره جنوبی، چین، بنگلادش، ویتنام و افغانستان از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

کاردار سفارت فیلیپین و قزاقستان، نفر دوم سفارت پاکستان، دبیر دوم سفارت برونیی و رایزنان اقتصادی سفارتخانه های گرجستان و تاجیکستان نیز از جمله دیگر بازدیدکنندگان از شهرک صنعتی کاسپین بودند.

در جریان بازدید سفرا و دیپلمات های 12 کشور خارجی از شهرک صنعتی کاسپین، این عده ضمن آشنایی با صنایع مستقر در این محل و فعالیت آن ها از واحد تولیدی ماموت تولید کننده انواع کامیون و کامیونت با برند اسکانیا که با سرمایه گذاری مشترک داخلی و خارجی مشغول به فعالیت است، بازدید کردند.

بازدید از مرکز خدمات فناوری کسب و کار از دیگر برنامه های سفرا و دیپلمات های یاد شده در جریان حضور در شهرک صنعتی کاسپین بود.

بازدید این سفرا و دیپلمات ها در راستای آشنایی آن ها با توانمندی های صنعتی استان قزوین و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در حال انجام است.

دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین و بازدید از شرکت محصولات بهداشتی فیروز در شهر صنعتی البرز از دیگر برنامه های سفر یک روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران و دیپلمات های 12 کشور خارجی از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند

سفیران و دیپلمات های 12 کشور خارجی از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند