مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 13:352017-02-23فناوري

اردبیل باید در تجارت با جمهوری آذربایجان پیشتاز باشد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در استان اردبیل مردمی فهیم و کوشا داریم که در همه بخش ها دارای قهرمان هستند و در همین راستا استان اردبیل باید در تجارت با جمهوری آذربایجان پیشتاز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد بخش غیرنفتی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان افزایش می یابد، افزود: تصمیم بر این است که آنچه که در ایران به آن احتیاج داریم اولویت را به آذربایجان بدهیم و برعکس، که در همین راستا بستری باید برای بخش خصوصی فراهم شود تا بتوانند فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که بخش خصوصی دو کشور از مشوق ها استفاده کنند، تصریح کرد: در همین راستا صدور ویزا تسهیل شده و تعرفه حمل و نقل به صورت چشمگیر کاهش یافته است که باید تلاش کنیم این قبیل مشوق ها را افزایش دهیم.

واعظی با بیان اینکه اکنون در مساله حمل و نقل و گمرک و گردشگری تعاملات خوبی میان دو کشور حاکم است، خاطرنشان کرد: آغوش ما در جمهوری اسلامی ایران و بویژه استان اردبیل برای حضور اهالی آذربایجان برای استراحت، گردش و استفاده از مراکز درمانی باز است.

رییس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد: در استان اردبیل باید امکانات بسیار خوبی فراهم شود تا اکر یک فرد آذربایجانی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل باید در تجارت با جمهوری آذربایجان پیشتاز باشد

اردبیل باید در تجارت با جمهوری آذربایجان پیشتاز باشد