مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 13:202017-02-23بين الملل

حل بحران رهبری در حزب حاکم ایرلند پس از دیدار با ترامپ


طی ماه آینده و پس از دیدار با رییس جمهور جدید آمریکا برنامه هایش برای کناره گیری از رهبری حزب حاکم و دولت را اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، اندا کنی، نخست وزیر ایرلند که تا کنون اعلام کرده است رهبری هیچ حزبی را برای انتخابات سال آینده این کشور بر عهده نخواهد گرفت در حال حاضر تحت فشار درخواست هایی است که از او می خواهند برنامه اش را برای حمایت از حزب حاکم این کشور در میان رسوایی سیاسی و مدیریتی دولت مطرح کند.

یکی از دو منتقد سیاست های حزب حاکم و رهبر حزب راست میانه گفته است رهبر جدید حزب حاکم ایرلند باید پس از سفر کنی به واشنگتن که به منظور انجام دیدار سالانه با رییس جمهور آمریکا در بزرگداشت روز سنت پاتریک در هفدهم مارس صورت می گیرد، انتخاب شود.

حزب فین گال، حزب حاکم ایرلند با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام کرده است نخست وزیر توجه لازم را به این مسئله داشته و اطلاع داده است که برنامه خود را مدت کوتاهی پس از بازگشت از آمریکا اعلام خواهد کرد.

کنی با وجود آنکه زمان دقیق اعلام برنامه خود را مطرح نکرده است اما یک منبع آگاه می گوید در دیدارهای خصوصی به صراحت گفته شده است که حل بحران رهبری یک هفته پس از انجام سفر نخست وزیر به آمریکا آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بحران رهبری در حزب حاکم ایرلند پس از دیدار با ترامپ

حل بحران رهبری در حزب حاکم ایرلند پس از دیدار با ترامپ