مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 13:052017-02-23بين الملل

گردان های عز الدین قسام: آزادی اسرای فلسطینی فقط نیاز به زمان دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری شین هوا، گردان های عزالدین قسام شاخه نطامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد آزادی اسرای فلسطینی گرفتار در زندان های رژیم صهیونیستی فقط نیاز به زمان دارد.

ابوعبیده سخنگوی این گردان ها در صفحه کاربری شخصی اش در توییتر نوشت: گردان های عز الدین قسام مقرر کرده اند که زندانیان فلسطینی را آزاد کنند و این مسأله صرفا نیاز به وقت دارد .

وی تأکید کرد حکم یکی از دادگاه های اسراییل درباره نائل البرغوثی که در توافقنامه تبادل اسرا در سال 2011 آزاد شده بود برای بازداشت مجدد وی هیچ ارزشی ندارد.

یکی از دادگاه های نظامی اسراییل مجددا حکم حبس ابد البرغوثی را برگردانده است و البته این موضوع پس از 30 ماه بازداشت اداری وی پس از آزادی در سال 2011 است.

البرغوثی از شهر رام الله واقع در کرانه باختری یکی از اسرای قدیمی در زندان های اسراییل است چرا که وی در سال 1978 در سن 19 سالگی بازداشت شد و حدود 36 سال را در زندان های اسراییل گذرانده است.

گردان های عزالدین قسام در آوریل سال گذشته اعلام کرد که هنوز چهار نظامی اسراییلی دیگر را در نوار غزه در اختیار دارد.

در هشتم ماه کنونی میلادی نیز این گردان ها اعلام کرد پیشنهادهای جدیدی برای یک توافقنامه تبادل اسرای جدید دریافت کرده است ولی اعلام کرد وضعیت کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های عز الدین قسام: آزادی اسرای فلسطینی فقط نیاز به زمان دارد

گردان های عز الدین قسام: آزادی اسرای فلسطینی فقط نیاز به زمان دارد