مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 12:502017-02-23اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی منطقه ای طرح ملی پیمان در مراغه


دوره آموزشی منطقه ای طرح ملی پیمان با شرکت 220 نفر از اعضای جوانان هلال احمر استانهای شمال غرب کشور در مراغه برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، معاون آموزش سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور در مراغه گفت : این طرح با هدف پیشگیری از اعتیاد و افزایش نشاط اجتماعی جوانان با حضور مربیان جمعیت هلال احمر استانهای آذربایجان شرقی ، غربی ، گیلان ، زنجان و اردبیل برگزار شد .

کبری محمدی افزود : در اجرای این طرح ملی در کشور یک هزار نفر از جوانان و مربیان سازمان جوانان جمعیت هلال با سپری کردن دوره های آموزشی آگاه سازی و مبارزه با مواد مخدر ، آن را به دیگران آموزش می دهند .

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این دوره ها شرکت کرده اند موظف هستند مطالبی را که آموزش دیده اند به 49 نفر از خانواده هایشان ، اطرافیان و جوانان آموزش دهند .

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در استانهای آذربایجان شرقی ، سیستان و بلوچستان ، کرمانشاه ، بوشهر ، خراسان رضوی ، تهران و اصفهان برگزار شده است افزود : آخرین دوره هم دراستان کرمان برگزار خواهد شد .

مشاوررییس و معاون آموزش سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور افزود : این طرح امسال در کشور 50 هزار نفر و سال آینده 100 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی منطقه ای طرح ملی پیمان در مراغه

برگزاری دوره آموزشی منطقه ای طرح ملی پیمان در مراغه