مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 12:412017-02-23دانش

اقدامات ناصحیح برنامه پنجم توسعه ساخت خوابگاه ها در مراکز دولتی را متوقف کرد


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: متاسفانه اقدامات نه چندان صحیح در برنامه پنجم توسعه صورت گرفت که ساخت خوابگاه ها را در مراکز دولتی متوقف کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در افتتاحیه خوابگاه دخترانه دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: حضور خیرین در آموزش عالی در دنیا امری شناخته شده است.

وی افزود: بسیاری از دانشگاه های شناخته شده در دنیا با نیات خیر خیرین ساخته شده و امروزه بسیاری از دانشگاه های دنیا هزینه هایشان را با استفاده از مسائلی مانند وقف در آموزش عالی تامین می کنند.

صدیقی تصریح کرد: ما حدود 255 هزار ظرفیت خوابگاهی مجردی در کل کشور داریم که از این مجموعه حدود 220 هزار خوابگاه ملکی و اجاره ای دانشجوهاست و حدود 30 هزار هم خوابگاه های خودگردان در بخش خصوصی داریم؛ که آن ها هم مشغول کار هستند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: متاسفانه اقدامات نه چندان صحیح در برنامه پنجم توسعه صورت گرفت که ساخت خوابگاه ها را در مراکز دولتی متوقف کرد.

ما در سطح شهر یا کشور دانشگاه های بزرگی را داریم، اما این دانشگاه ها از نظر امکانات رفاهی خوابگاه بسیار فرسوده هستند و درخور شان دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ناصحیح برنامه پنجم توسعه ساخت خوابگاه ها در مراکز دولتی را متوقف کرد

اقدامات ناصحیح برنامه پنجم توسعه ساخت خوابگاه ها در مراکز دولتی را متوقف کرد