مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 12:402017-02-23پزشكي

نیکوکاران بازوی توانمند نظام سلامت


خیران سلامت شش ماهه امسال 870 میلیارد تومان به حوزه ی سلامت کشور کمک کردند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،معاون اجتماعی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در همایش قدردانی از خیران سلامت مازندران که در ساری بر گزار شد ، با اشاره به این که نیکوکاران کشور پارسال هزار میلیارد تومان برای توسعه زیر ساخت های نظام سلامت کمک کردند گفت :بیشترین مشارکت خیران در ساخت بیمارستان ها ، مراکز کلینیکی و درمانگاهی و همچنین تجهیزات بیمارشتانی بوده است.

ایازی همچنین از فعالیت 620 سازمان مردم نهاد و 850 خیریه در بخش حوزه ی سلامت در کشور خبر داد و افزود :پیش بینی می شود با راه اندازی بخش خیریه بیمارستانی به زودی در 570 بیمارستان دولتی کشور ، کمبود های مراکز درمانی بر طرف شود.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشگی با بیان این که حل زیر ساخت های نظام سلامت در گرو مشارکنت های اجتماعی و بهره گیری مناسب از ظرفیت های نهاد های عمومی و دولتی است گفت:وزارت بهداشت با تامین زمین و سرعت بخشیدن در صدور مجوزها برای ساخت مراکز درمانگاهی از خیران این بخش حمایت میکند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در این همایش با اشاره به فعالیت 6 هزار خیر در مجمع خیران سلامت استان اهدا 250 هزار متر مربع زمین برای ساخت مراکز بهداشتی ودرمانی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکاران بازوی توانمند نظام سلامت

نیکوکاران بازوی توانمند نظام سلامت