مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 11:562017-02-23حوادث

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 2 تن مواد مخدر


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه دار و کشف دو تن و 713 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی گفت: یگان های اطلاعاتی پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و طی اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، باندی را که به صورت مسلحانه اقدام به جابجایی مواد مخدر از نقاط مرزی به داخل استان می کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از کنترل تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان های دلگان، قصرقند و مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروهای متعلق به این باند را درحالی که مواد مخدر جابه جا می کردند، شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از ورود به کمین یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با آن ها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس مدتی درگیری و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در این عملیات، سوداگران مرگ که توان مقابله با یگان های پلیس را نداشتند، از محل متواری شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات سه تن از ماموران پلیس به صورت سطحی مصدوم شدند، تصریح کرد: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ضمن توقیف سه دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 2 تن مواد مخدر

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف 2 تن مواد مخدر