مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 11:252017-02-23اجتماعي

آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز فردا برگزار می شود


ساعت 24 امروز پنجشنبه 5 اسفند ماه مهلت داوطلبان برای دریافت پرینت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای 240هزار و 110 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 از روز سه شنبه 3 اسفند ماه به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی افزود: داوطلبان ضرورت دارد حداکثر تا ساعت 24 امروز پنجشنبه 5 اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور کارت ورود به آزمون خود را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد شرکت کنندگانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 اقدام کرده اند اظهار کرد: تا ساعت 8صبح امروز پنجشنبه 5 اسفند ماه از تعداد 240هزار و 110 داوطلب ثبت نام کننده تعداد 183هزار و 563 داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده اند.

توکلی با ارائه توصیه ای به شرکت کنندگان در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 تصریح کرد: با توجه به اینکه مهلت در نظر گرفته برای دواطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگه راهنما ساعت 24 امروز به اتمام می رسد لازم است تمام داوطلبان شرکت کننده حداکثر تا پایان وقت امروز نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز فردا برگزار می شود

آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز فردا برگزار می شود