مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 11:002017-02-23سياسي

ماموریت کمیسیون انتشارات بنیاد شیهیدارتقای سرمایه های فرهنگی و اجتماعی است


صدو نود و سومین نشست کمیسیون انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد، حجت الاسلام سید حسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد و رییس کمیسیون، - محبوب شهبازی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد و اعضای این کمیسیون در ساختمان شهید ترک نژاد این بنیاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست، با بیان این که راهبرد کمیسیون انتشارات باید راهبری، کنترل و نظارت باشد گفت: کمیسیون انتشارات باید سه اصل ارتباطات راهبردی، ارتقای سرمایه های فرهنگی و ارتقای سرمایه های اجتماعی را در انتشار نشریات شاهد مورد هدف قرار دهد.

وی با اشاره به تعلق مقام دوم جایزه ملی ایثار و رسانه به نشریه شاهد یاران اظهار کرد: در این جشنواره با وجود رقابت 128 رسانه با رأی داوران نشریه شاهد یاران رتبه دوم را کسب کرد که این مقام را تبریک می گوییم و این مسئله برای بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار است.

سردار انصاری با بیان این که راهبرد کمیسیون انتشارات باید راهبری نشریات، کنترل و نظارت بر آنان باشد، خاطرنشان کرد: بنیاد به عنوان یک سازمان فرهنگی، کتب و نشریات زیادی را منتشر می کند، از سوی دیگر با توجه به سخت پسندی مخاطبین در حال حاضر باید محتوای مطالب ارتقا یابد و کیفیت بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت کمیسیون انتشارات بنیاد شیهیدارتقای سرمایه های فرهنگی و اجتماعی است

ماموریت کمیسیون انتشارات بنیاد شیهیدارتقای سرمایه های فرهنگی و اجتماعی است