مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 10:402017-02-23اقتصادي

از کیفیت های شهری غافل مانده ایم


به دنبال توسعه کمی هستیم این در حالی است که از برخی از کیفیت های شهری که ضروری است غفلت کرده ایم، این کیفیت در برخی از کلان شهرها به قدری مورد غفلت قرار گرفته که شاخص زیست پذیری در این شهرها تغییرکرده است.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال توسعه کمی هستیم این در حالی است که از برخی از کیفیت های شهری که ضروری است غفلت کرده ایم، این کیفیت در برخی از کلان شهرها به قدری مورد غفلت قرار گرفته که شاخص زیست پذیری در این شهرها تغییرکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعید ایزدی در سیزدهمین همایش شهری و هشتمین همایش ملی توسعه شهری که امروز برگزار شد، تصریح کرد: امروزه در وضعیتی قرار داریم که به یک تفاهم مشترکی روی کیفیت زندگی شهری قرار دهیم، امروزه شهرهای ما ازنظر کیفی در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

وی افزود: وضعیتی که در کشور وجود دارد به دنبال توسعه کمی هستیم این در حالی است که از برخی از کیفیت های شهری که ضروری است غفلت کردیم، این کیفیت در برخی از کلان شهرها به قدری مورد غفلت قرار گرفته است که شاخص زیست پذیری در این شهرها تغییر پیداکرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در کلان شهر تهران ما امروز نمی توانیم نفس بکشیم و کوچک ترین آسیب ها را که مخاطرات جدی برای شهروندان را فراهم می کند زیست پذیری را کاملاً تغییر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کیفیت های شهری غافل مانده ایم

از کیفیت های شهری غافل مانده ایم