مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 10:312017-02-23ورزشي

دعوت 41 بازیکن به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 23 سال


سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با بررسی عملکرد بازیکنان در دیدارهای لیگ برتر، لیگ دسته یک و زیر گروه 41 بازیکن را به اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای حضور شایسته ایران در این رقابت ها، عملکرد بازیکنان در لیگ های برتر، دسته یک و زیر گروه مردان را بررسی و 41 بازیکن که عمکلرد مناسبی در پست های مختلف این رقابت ها داشته اند، به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی خوان سیچلو، در مرحله نخست 20 بازیکن در اردوی انتخابی این تیم شرکت می کنند که باید ساعت 8 صبح روز شنبه هفتم اسفندماه خود را به امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در فدراسیون والیبال معرفی کنند.

21 بازیکن دیگر نیز در سه مرحله بعدی به اردو نشینان ملحق خواهند شد تا بهترین ها به اردوی های آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال دعوت شوند.

فهرست کامل بازیکنان دعوتی و تاریخ حضور آنان در اردوی انتخابی تیم ملی زیر 23 به قرار زیر است: گروه نخست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 41 بازیکن به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 23 سال

دعوت 41 بازیکن به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 23 سال