مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 10:252017-02-23بين الملل

سازمان عفو بین الملل اسراییل را به نقض حقوق فلسطینیان متهم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" سازمان عفو بین الملل در گزارشی رژیم صهیونیستی را به ارتکاب جنایت های جنگی و نقض حقوق بشر متهم کرد.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت: سازمان عفو بین الملل که مقر آن لندن است در گزارشی فاش کرد که اسراییل در سال 2016 در حوزه حقوق بشر مرتکب تخلفات گسترده شده است که شامل بازداشت فلسطینیان یا ادامه بازداشت آنها بدون محاکمه و تفهیم اتهام، شکنجه بسیاری از بازداشت شدگان، تداوم شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن و مانع تراشی در برابر فعالیت های فلسطینیان می شود.

بر پایه این گزارش، بازداشت های اداری و شکنجه شامل کودکان کمتر از سن قانونی هم شده و شکنجه ها به صورت ضرب و جرح، بستن دست و پا و جلوگیری از خوابیدن بازداشت شدگان بوده است.

طبق گزارش سازمان عفو بین الملل تعدادی از 1100 فلسطینی که ارتش اسراییل اشغالگر سال گذشته آنها را کشته بود هیچ خطری برای جان اسراییلی ها نداشتند و این افراد به طور غیرقانونی کشته شدند.

در این گزارش آمده است 36 کشور از جمله اسراییل با بازگرداندن پناهندگان به کشورهایی که جانشان در آنجا در معرض خطر است، قانون بین المللی را زیر پا گذاشتند.

از سوی دیگر هیئت های کشورهای عضو اتحادیه اروپا در قدس و رام الله درباره ادامه روند تخریب ساختمان های متعلق به فلسطینیان در منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان عفو بین الملل اسراییل را به نقض حقوق فلسطینیان متهم کرد

سازمان عفو بین الملل اسراییل را به نقض حقوق فلسطینیان متهم کرد