مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 10:252017-02-23حوادث

جدایی 92 درصد مردان زندانی جرائم غیرعمد از همسر


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: حدود 92 درصد از آقایان زندانی جرائم غیرعمد از جمله در زمینه مهریه و نفقه پس از آزادی، از همسر خود جدا شده اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ اصغر جهانگیر افزود: هم اینک هزار و 800 نفر با شکایت اولیا و به دلیل سرقت از خانواده های خود در زندان های کشور به سر می برند.

وی گفت: این مشکل با صلح و سازش قابل حل است و راهکار آن زندانی کردن فرزندان نیست.

رییس سازمان زندان ها تصریح کرد: آقایانی که به دلیل ضرب و شتم همسر خود زندان هستند نیز باید مشکلات روحی و روانی آنان بررسی و درمان شود.

جهانگیرگفت: حدود 80 درصد زندانیان کشور در نقاط محروم و حاشیه شهرها زندگی می کنند و از حداقل امکانات برخوردار هستند که باید از این مناطق حمایت بیشتری شده و سطح فرهنگی ساکنان آنها افزایش یابد.

وی افزود: ایران با داشتن حدود 220 هزار زندانی رتبه هشتم جهان را به لحاظ تعداد زندانیان به خود اختصاص داده که بخشی به دلیل جرائم غیرعمد و مابقی نیز مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حاکم در جامعه است.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان یک بلای خانمان سوز بوده و فضای مجازی نیز زمینه را برای انحراف اخلاقی افراد فراهم کرده و سبب رشد فزاینده مسائل منافی عفت و خلاف اخلاق در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی 92 درصد مردان زندانی جرائم غیرعمد از همسر

جدایی 92 درصد مردان زندانی جرائم غیرعمد از همسر