مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 09:102017-02-23فرهنگي

راهیابی 9 نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر بچه های مسجد


9 نمایش از نمایش های شرکت کننده در اولین جشنواره مردمی تئاتر بچه های مسجد به مرحله نهایی این جشنواره در یاسوج راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکز کهگیلویه وبویراحمد،مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: بعد از فراخوان جشنواره 20 نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این تعداد 14 نمایش تصویب شد که بعد از بازبینی این آثار 9 نمایشنامه به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

اکبر آیین افزود: بازبینی این آثار توسط آقایان شریف اسلامی،رضا گشتاسب و مصطفی لاهوتی نژاد در تاریخ 30 بهمن و 1 اسفند انجام شد.

این آثار به شرح زیر هستند: 1- پرواز رژیسور از برزخ به نویسندگی پروین یونسی و کارگردانی مهدی صادقی از یاسوج 2- اپرت قزاقی به نویسندگی سعید تشکری و کارگردانی سید صالح موسوی از یاسوج 3- سه هزار کیلومتر آن طرف تر به نویسندگی جواد مهرابی نسب وکارگردانی ایوب پناهی از یاسوج 4- آخرین بنفشه به نویسندگی و کارگردانی مسعود ضرغامی ( منوط به اصلاحیه مدنظر هیئت بازبین) از یاسوج 5- نذر امامزاده قاسم به نویسندگی اسلام معینی و کارگردانی خانم لیلا پرند از دهدشت 6- قوه قاهره به نویسندگی و کارگردانی جوادمهرابی نسب (منوط به اصلاحیه مد نظر هیئت بازبین) از یاسوج 7- روبه به نویسندگی سیروس .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 9 نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر بچه های مسجد

راهیابی 9 نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر بچه های مسجد