مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 08:552017-02-23دانش

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج جزو 10پژوهشگر برترایران


دکتر مهراورنگ قایدی عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج به عنوان یکی از 10 پژوهشگر برتر حوزه فناوری نانو ایران انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکز کهگیلویه وبویراحمد،رییس دانشگاه یاسوج گفت: دکتر مهراورنگ قایدی عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه یاسوج که در لیست یک درصد دانشمندان تاثیرگذار جهان قرار دارد،موفق به کسب رتبه چهارم برترین های جشنواره نانو فناوری ایران شد.

دکتر محمودرضا رحیمی افزود:در یازدهمین جشنواره فناوری نانو از 10 محقق این حوزه و همچنین از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی برتر تقدیر شد.

وی ادامه داد: این عنوان به دلیل تحقیقات دکتر قایدی در زمینه جاذب های نانو ساختار و همچنین انتشار 49 مقاله ISI در زمینه نانو فناوری به وی اعطا شده است.

رییس دانشگاه یاسوج گفت: یکی از برنامه های ستاد توسعه فناوری نانو،ارزیابی و رتبه بندی افراد و نهادهای موثر در توسعه علم و فناوری نانو است که این ارزیابی ها به صورت سالانه و در راستای چشم انداز،اهداف و برنامه های سند راهبرد آینده فناوری نانو است.

دکتر رحیمی افزود:جشنواره برترین های نانو فناوری کشور در همین راستا طرح ریزی شده و دستاوردها و فعالیت های سالانه افراد و نهادها در بخش هایی چون موسسات پژوهشی و متخصصان، محصولات، مراکز رشد، آزمایشگاه ها و رسانه ها ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج جزو 10پژوهشگر برترایران

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج جزو 10پژوهشگر برترایران