مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 08:402017-02-23حوادث

اعترافات عامل «پدر کشی» در بازسازی صحنه جنایت


جوان 20 ساله ای که مدعی است پدرش را به خاطر سخت گیری در تامین هزینه های زندگی و بدرفتاری های خانوادگی اش به قتل رسانده و سپس جسد او را در چهاردیواری مخروبه به آتش کشیده است، روز سه شنبه گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد، صحنه جنایت را بازسازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح روز سه شنبه گذشته، متهم یک پرونده جنایی در حالی که حلقه های آهنین قانون دستانش را می فشرد، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل وقوع قتل هدایت شد.

این جوان 20 ساله که با یادآوری صحنه قتل پدر، دلهره عجیبی داشت و آثار پشیمانی در چهره اش نمایان بود، مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا جزییات این حادثه هولناک را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازگو کند.

در آغاز بازسازی صحنه جنایت ابتدا کارآگاه نجفی (افسر پرونده) به تشریح ماجرای دستگیری متهم پرداخت و خلاصه ای از اعترافات وی در بازجویی های مقدماتی را تشریح کرد.

سپس قاضی کاظم میرزایی با تفهیم مواد قانونی از متهم خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند چرا که اظهارات او در بازسازی صحنه قتل و مراحل بازپرسی مورد استنادهای قضایی قرار می گیرد.

گزارش خراسان حاکی است: با هشدار مقام قضایی، جوان 20 ساله درحالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، پس از معرفی کامل خود گفت: پدرم بازنشسته یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات عامل «پدر کشی» در بازسازی صحنه جنایت

اعترافات عامل «پدر کشی» در بازسازی صحنه جنایت