مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 03:102017-02-22بين الملل

نگرانی آمریکایی ها از ورود به یک جنگ بزرگ جدید


نتایج یک نظرسنجی نشان داد، اکثریت آمریکایی ها نسبت به ورود کشورشان به یک جنگ بزرگ دیگر در چهار سال آینده «نگران» یا «بسیار نگران» هستند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 12 نتایج یک نظرسنجی نشان داد، اکثریت آمریکایی ها نسبت به ورود کشورشان به یک جنگ بزرگ دیگر در چهار سال آینده نگران یا بسیار نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، نتایج نظرسنجی شبکه خبری ان بی سی نشان داد، 66 درصد آمریکایی ها نسبت به ورود کشورشان به یک جنگ بزرگ دیگر طی چهار سال آینده نگران هستند و 36 درصد نیز در این باره بسیار نگران هستند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 30 درصد شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که در این باره تا حدودی نگرانی دارند و تنها هشت درصد از آمریکایی ها به هیچ وجه در این باره نگران نیستند.

نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که حدود 62 درصد آمریکایی ها معتقدند که این کشور باید منافع هم پیمانان خود را در نظر داشته باشد و در عین حال 34 درصد نیز اعلام کردند که واشنگتن باید اقدامی را انجام دهد که بهترین گزینه برای تأمین منافع ملی خود این کشور باشد.

نتایج نظرسنجی شبکه خبری ان بی سی همچنین نشان می دهد که 80 درصد آمریکایی ها عضویت کشورشان در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را برای کشور خود مفید می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکایی ها از ورود به یک جنگ بزرگ جدید

نگرانی آمریکایی ها از ورود به یک جنگ بزرگ جدید