مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 02:502017-02-22ورزشي

برنامه های نوروزی تبریز برای جوانان


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از برنامه های نوروزی این اداره کل برای جوانان خبر داد و  گفت: سمن های جوانان استان در زمینه پذیرش مهمانان نوروزی حضور فعالی خواهند داشت.

- معاون فرهنگی و امور جوانان استان آذربایجان شرقی عنوان کرد برنامه های نوروزی تبریز برای جوانان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از برنامه های نوروزی این اداره کل برای جوانان خبر داد و  گفت: سمن های جوانان استان در زمینه پذیرش مهمانان نوروزی حضور فعالی خواهند داشت.

امیدتقی زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تبریزدر سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام معرفی شده است و ما در سال 2017 طبق برنامه ریزی های انجام شده این شرایط را برای سال بعد تمرین می کنیم، اظهارکرد: طبق مذاکرات انجام شده با شهرداری تبریز و سازمان میراث فرهنگی قرار است سمن های جوانان استان را برای پذیرش مهمان های نوروز 96 آماده کنیم همچنین قرار است دوره های ویژه ای برای اعضا و دبیران سازمان های مردم نهاد استان با هماهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار شود.

وی با اشاره به دیگر ویژه برنامه های نوروز96 گفت: با ارسال نامه ای به شهرستان ها اعلام کردیم در صورت نبود امکان برای بازدید از نمایشگاه سبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نوروزی تبریز برای جوانان

برنامه های نوروزی تبریز برای جوانان