مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 02:462017-02-22بين الملل

مقام ضد تروریسم اروپا: سپاه سازمان تروریستی نیست


یکی از مقام های ارشد اروپایی که در سازمان امنیت و همکاری اروپا وظیفه مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، پیتر نیومن ، از مقام های ارشد اروپایی که در سازمان امنیت و همکاری اروپا وظیفه مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواشنگتن فری بیکن، نیومن در حساب کاربری اش در توییتر، مارک فیتزپاتریک از تحلیلگران ضدایرانی آمریکایی را خطاب قرار داده و به صراحت گفته که با تروریست خطاب کردن ایران مخالف است.

فیتزپاتریک نوشته است: دنیس راس و من در این مورد موافقیم که قرار دادن سپاه در فهرست سازمان های تروریستی معنایی دارد.

تحریم های دیگر همین حالا علیه آنها اعمال می شود.

نیومن در پاسخ به این پست فیتزپاتریک نوشته است: مثل اخوان المسلمین، بحث اصلی درباره قرار دادن آنها در فهرست سازمان های تروریستی این است که آنها چنین سازمانی (تروریستی) نیستند.

پایگاه واشنگتن فری بیکن نوشته که نیومن این توییت را روز سه شنبه، یک روز قبل از انتصابش به سمت نماینده ویژه سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور مبارزه با افراط گرایی نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام ضد تروریسم اروپا: سپاه سازمان تروریستی نیست

مقام ضد تروریسم اروپا: سپاه سازمان تروریستی نیست