مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 00:462017-02-22بين الملل

چند نظامی آمریکایی در نزدیکی موصل زخمی شدند


مقام های نظامی آمریکایی به سی ان ان گفته اند طی شش تا هشت هفته گذشته سربازان این کشور که در نزدیکی شهر موصل عراق حضور دارند در درگیری با داعش زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، مقام های نظامی آمریکایی به سی ان ان گفته اند طی شش تا هشت هفته گذشته سربازان این کشور که در نزدیکی شهر موصل عراق حضور دارند در درگیری با داعش زخمی شده اند.

جان دوریان ، یکی از سخنگویان ائتلاف ادعایی آمریکایی ضد داعش در یک کنفرانس خبری، در همین باره گفت: بله، آنها (نظامیان آمریکایی) چندین بار زیر آتش (داعش) قرار گرفته اند.

یک مقام دفاعی آمریکا، بدون افشای نام به سی ان ان گفت که چند نفر از نظامیان این کشور زخمی و برای درمان به خارج از مناطق درگیری منتقل شدند.

منبع سی ان ان ، علی رغم این از ذکر شمار نفرات زخمی شده خودداری کرده است.

واشنگتن مدعی است نیروهای نظامی این کشور در حال ارائه مشاوره و کمک به نیروهای عراقی در حال مبارزه برای بازپس گیری موصل هستند.

انتهای پیام/ * http://fna.

ir/GKP08E نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نظامی آمریکایی در نزدیکی موصل زخمی شدند

چند نظامی آمریکایی در نزدیکی موصل زخمی شدند