مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 23:402017-02-22سياسي

خبرگزاری ایتالیایی: همایش فرهنگی ایران و ایتالیا در تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما"، خبرگزاری ایتالیایی اجی در گزارشی با عنوان همایشی در ایران در بزرگداشت گراردو نیولی ایران شناس ایتالیایی نوشت: روابط ایران و دیگر کشورهای جهان فقط به تجارت منحصر نمی شود بلکه در زمینه فرهنگ نیز جایگاه خود را دارد.

این خبرگزاری با اشاره به اینکه فردا، پنجشنبه در تهران همایشی با عنوان " آرمان ایران" به ابتکار عمل مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی و همکاری جامعه ایران شناسی اروپا SIE، انجمن بین المللی مطالعات مدیترانه و شرق ISMEO و سفارت ایتالیا در تهران برگزار خواهد شد نوشت: این همایش برای بزرگداشت گراردو نیولی، شرق شناس و ایران شناس برجسته ایتالیایی، به فاصله پنج سال از درگذشت وی و با حضور استادان و کارشناسان ایرانی و ایتالیایی و همچنین سفیر ایتالیا در ایران برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه عکس از فعالیتهای موسسه ایتالیایی مطالعات مدیترانه و شرق که پروفسور نیولی برای سالهای متمادی عهده دار ریاست آن بود نیز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری اجی افزود: این موسسه در برخی فعالیتهای باستان شناسی برجسته در ایران حضور داشته که از جمله آن می توان به " شهر سوخته" در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری ایتالیایی: همایش فرهنگی ایران و ایتالیا در تهران برگزار می شود

خبرگزاری ایتالیایی: همایش فرهنگی ایران و ایتالیا در تهران برگزار می شود