مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 21:262017-02-22بين الملل

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی: جبهه غزه اولویت نخست تل آویو است


رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهار نظری با رد احتمال حمله نیروهای حماس و حزب الله به اسراییل بر اهمیت جبهه غزه تاکید کرد.

- "، ژنرال گادی ایزنکوت رییس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه چهارشنبه کمیته های امور خارجی و جنگ اسراییل با تاکید بر تهدیدهای وارد بر مرزهای اسراییل، جبهه غزه را اولویت نخست سال 2017 ارتش این رژیم نامید و مدعی شد که در برهه کنونی نه نیروهای مقاومت حزب الله و نه حماس قصد حمله به اسراییل را ندارند.

به نوشته وبگاه جروزالم آنلاین ایزنکوت با نام بردن از جبهه غزه به عنوان تهدید نخست علیه اسراییل درباره انتخابات اخیر حماس و پیروزی یحیی سنوار به عنوان رییس شاخه سیاسی حماس گفت، این امر ثابت می کند که عامل منفک کننده بین رهبری سیاسی و نظامی ایجاد شده در گذشته اینک محو شده است.

وی درباره مقابله با تونل های حفر شده حماس نیز گفت: تلاش برای رسیدگی به موضوع ساخت تونل ها از اکتبر سال 2013 ادامه یافته و در سال جاری نیز 2.

4 میلیون شکل (واحد پول رژیم اسراییل) برای این امر اختصاص یافته است.

وی درباره حزب الله و لبنان در شمال فلسطین اشغالی نیز گفت: با وجودی که نیروهای حزب الله تجربیات قابل توجهی را در جریان نبردهای سوریه کسب کرده اند، اما از لحاظ مالی و معنوی بحران هایی برای این گروه ایجاد شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی: جبهه غزه اولویت نخست تل آویو است

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی: جبهه غزه اولویت نخست تل آویو است