مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 21:062017-02-22سياسي

سفر رییس جمهوری آذربایجان به ایران؛ به زودی


وزیر اقتصاد وصنعت جمهوری آذربایجان گفت: الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان تا دو هفته آینده به ایران سفر کرده وبا حسن روحانی رییس جمهوری ایران دیدار و مذاکره می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شاهین مصطفی اف چهارشنبه شب پس از دیدار و گفت و گو با محمود واعظی رییس ایرانی کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان افزود: در سال های اخیر شاهد توسعه روابط اقتصادی وسیاسی بین دو کشور دوست وبرادر هستیم.

وی بیان کرد: به خاطر علاقمندی مقام های ایران و آذربایجان به توسعه مناسبات، روسای جمهوری دو کشور در سه سال گذشته هفت بار با یکدیگر دیدار داشتند وهشتمین دیدار نیز بزودی در تهران انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشو ر در حال توسعه می باشد ، بیان کرد: سرمایه گذاران ایرانی و آذری در زمینه های مختلف از جمله تجارت ، گردشگری سلامت و کشاورزی همکاری های خوبی دارند وانتظار می رود درآینده هم روزبه روز شاهد توسعه همکاری ها بین دو کشور باشیم.

وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان گفت: هم دولت ایران وهم دولت آذربایجان برای گسترش مراودات اقتصادی شرایط خوبی را فراهم کرده اند و سرمایه گذاران بخش خصوصی دو طرف باید از این شرایط استفاده مطلوب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهوری آذربایجان به ایران؛ به زودی

سفر رییس جمهوری آذربایجان به ایران؛ به زودی