مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 20:462017-02-22بين الملل

وزیر دفاع ترکیه: منبج نمی تواند جایگزینی برای رقه باشد


وزیر دفاع ترکیه اظهار داشت که شهر رقه هدف نیروهای وابسته به این کشور بوده و نیروهای دموکراتیک سوریه باید از منبج عقب نشینی کنند.

- "، فیکری ایشیق ، وزیر دفاع ترکیه در سخنان روز چهارشنبه (امروز) خود تأکید کرد که شهر رقه، مقر داعش هدف نیروهای تحت ائتلاف آنکاراست.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، ایشیق در مورد موضع آمریکا در قبال عملیات آزادسازی شهر الرقه سوریه گفت که تغییر ملموسی در این خصوص دیده می شود.

وزیر دفاع ترکیه که با شبکه تلویزیونی ان تی وی گفت وگو می کرد، افزود، دولت فعلی آمریکا با جدیت به نظرات ترکیه گوش می دهد و تنها نگرانی آن از هزینه های تأخیر در عملیات آزادسازی رقه است.

وی ادامه داد، ترکیه معتقد است که تأخیر در این عملیات هزینه خواهد داشت ولی بر عکس اگر در زمان مناسب و با بازیگران مناسبی اجرا شود، موفقیت بزرگی در امنیت منطقه و نیروهای ائتلاف ضد داعش خواهد داشت.

ایشیق اظهارداشت که آنکارا از ابتدا به واشنگتن گفته است که هر اقدامی با بازیگران غیر مناسب هرگز نتایج مثبتی برای منطقه نخواهد داشت.

وزیر دفاع ترکیه در پاسخ به سؤالی در خصوص اولویت های فعلی ترکیه در شمال سوریه نیز اظهار داشت که شهر منبج جایگزینی برای رقه نبوده، بلکه عکس این مسئله صحیح است، ولی عقب نشینی عناصر اتحاد دموکراتیک سوریه که شاخه نظامی گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه: منبج نمی تواند جایگزینی برای رقه باشد

وزیر دفاع ترکیه: منبج نمی تواند جایگزینی برای رقه باشد