مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 20:412017-02-22سياسي

نباید به رژیم صهیونیستی اجازه تنفس مصنوعی داد/ آمریکا بداند فلسطین فراموش نمی شود


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که فلسطین مسئله ای نیست که فراموش شود، گفت: نباید به رژیم صهیونیستی اجازه تنفس مصنوعی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در سالن اجلاس سران، گفت: در اینجا باید از حضور روسای مجالس کشورهای مختلف، رهبران گروه های مقاومت فلسطین، سفرای خارجه مقیم ایران، جوانان فلسطینی حاضر در اجلاس، هیأت های بحرینی و یمنی که به علت اهمیت فلسطین در جلسه حاضر شدند، خانواده شهدای مقاومت، خانواده شهدای هسته ای و مدافع حرم، خبرنگاران داخلی و خارجی از حدود 200 رسانه تشکر کنم.

وی ادامه داد: در دو روز کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از بیانات مقامات کشورها استفاده کردیم و نکات ابتکاری در سخنان آنها در شرایط فعلی وجود داشت که در بیانیه پایانی نیز بسیاری از این موارد مورد توجه قرار گرفت.

همچنین باید از اعضای پارلمان ها و متفکران فلسطینی و گروه های نهضتی که حضور موثری در اجلاس داشته اند سپاسگزاری کنم، از طرفی دیگر سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ابتدای کنفرانس راه های موجود برای توفیق در مبارزه فرمودند که باید از ایشان به خاطر این منویات تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به رژیم صهیونیستی اجازه تنفس مصنوعی داد/ آمریکا بداند فلسطین فراموش نمی شود

نباید به رژیم صهیونیستی اجازه تنفس مصنوعی داد/ آمریکا بداند فلسطین فراموش نمی شود